Ryanair dă în judecată un pasager recalcitrant care a provocat o aterizare de urgență. Ce despăgubiri solicită
Compania aeriană a anunțat miercuri că a intentat o acțiune în instanță împotriva pasagerului, al cărui comportament din timpul zborului din aprilie 2024 l-a descris drept „complet inacceptabil”.
Daunele ar acoperi costurile de cazare și alte cheltuieli pe care compania a fost nevoită să le achite pentru persoanele aflate la bordul avionului după ce aeronava a fost deviată către Porto. Ryanair a declarat că va „continua să ia măsuri dure pentru a combate comportamentul indisciplinat al pasagerilor din aeronave”.
Potrivit companiei, comportamentul pasagerului a forțat piloții să devieze avionul spre Porto, unde a rămas peste noapte, și a făcut ca 160 de pasageri să „se confrunte cu perturbări inutile și să piardă o zi de vacanță”.
„Este inacceptabil ca pasagerii – dintre care mulți pleacă cu familia sau prietenii pentru a se bucura de o vacanță relaxantă – suferă întreruperi inutile și reducerea timpului de vacanță din cauza comportamentului nedisciplinat al unui pasager,” a transmis un purtător de cuvânt.