Ryanair dă în judecată un pasager recalcitrant care a provocat o aterizare de urgență. Ce despăgubiri solicită

DESCHIDE.MD
BREAKING NEWS
DESCHIDE.MD
BREAKING NEWS
DESCHIDE.MD
BREAKING NEWS
DESCHIDE.MD
BREAKING NEWS
DESCHIDE.MD
NEWS ALERT
DESCHIDE.MD
NEWS ALERT
DESCHIDE.MD
NEWS ALERT
DESCHIDE.MD
NEWS ALERT
DESCHIDE.MD
FLASH NEWS
DESCHIDE.MD
FLASH NEWS
DESCHIDE.MD
FLASH NEWS
DESCHIDE.MD
FLASH NEWS
Externe
Ryanair dă în judecată un pasager despre care susține că a perturbat un zbor între Dublin și Lanzarote și cere despăgubiri în valoare de 15.000 de euro pentru a acoperi costurile pentru aterizarea de urgență făcută în Portugalia, informează The Guardian, citat de Digi24.RO.
8.1.2025 17:07
8.1.2025 17:10
Deschide md
Externe

Compania aeriană a anunțat miercuri că a intentat o acțiune în instanță împotriva pasagerului, al cărui comportament din timpul zborului din aprilie 2024 l-a descris drept „complet inacceptabil”.

Daunele ar acoperi costurile de cazare și alte cheltuieli pe care compania a fost nevoită să le achite pentru persoanele aflate la bordul avionului după ce aeronava a fost deviată către Porto. Ryanair a declarat că va „continua să ia măsuri dure pentru a combate comportamentul indisciplinat al pasagerilor din aeronave”.

Potrivit companiei, comportamentul pasagerului a forțat piloții să devieze avionul spre Porto, unde a rămas peste noapte, și a făcut ca 160 de pasageri să „se confrunte cu perturbări inutile și să piardă o zi de vacanță”.

„Este inacceptabil ca pasagerii – dintre care mulți pleacă cu familia sau prietenii pentru a se bucura de o vacanță relaxantă – suferă întreruperi inutile și reducerea timpului de vacanță din cauza comportamentului nedisciplinat al unui pasager,” a transmis un purtător de cuvânt.

Cuvinte cheie:
Nu a fost găsit nici un cuvânt cheie.
Distribuie articolul:
Fii la curent cu ultimile știri pe pagina noastră de Telegram
Abonează-te la
Deschide.md