Peste 31 de mii de solicitări de la consumatorii Moldovagaz, în 2024
Peste 16 mii de persoane au cerut informații în legătură cu achitarea facturii, peste 700 s-au adresat cu privire la compensații, iar peste 5 mii au solicitat informații despre lipsa facturilor sau erorile din facturi. În legătură cu relațiile contractuale și întrebări de ordin tehnic, s-au interesat peste 7 mii de persoane.
Programul de lucru al centrului este de luni până vineri de la orele 8:00 până la 17:00, iar pentru situații de urgență este preconizat numărul 904, disponibil 24/24.
În oficiul comercial din Chișinău, în 2024 au fost deserviți peste 43 de mii consumatori, iar în regim online au fost prelucrate peste 6 800 de cereri.
Moldovagaz a implementat și un sistem de suport pe Telegram. Întrebările din partea consumatorilor sunt acceptate 24/24, iar răspunsurile sunt oferite de specialiștii companiei de luni până vineri.