Semnătura mobilă și cea electronică nu pot fi aplicate. Se lucrează la remedierea problemei

DESCHIDE.MD
BREAKING NEWS
DESCHIDE.MD
BREAKING NEWS
DESCHIDE.MD
BREAKING NEWS
DESCHIDE.MD
BREAKING NEWS
DESCHIDE.MD
NEWS ALERT
DESCHIDE.MD
NEWS ALERT
DESCHIDE.MD
NEWS ALERT
DESCHIDE.MD
NEWS ALERT
DESCHIDE.MD
FLASH NEWS
DESCHIDE.MD
FLASH NEWS
DESCHIDE.MD
FLASH NEWS
DESCHIDE.MD
FLASH NEWS
Social
‍Mai mulți cetățeni au semnalat probleme cu semnătura mobilă și cea electronică.
16.1.2025 10:54
16.1.2025 10:54
Deschide md
Social

Agenția de Guvernare Electronică confirmă că sunt afectate toate platformele ce necesită autentificare prin MPass și cele care utilizează semnături electronice, inclusiv la solicitarea serviciilor, publice sau private.

Potrivit AGE, la nivel de semnare este afectată platforma MSign și sistemele integrate. La nivel de autentificare este afectată platforma MPass, iar la nivel de servicii prestate de entități private sunt afectate o serie de platforme electronice care integrează direct servicii de semnare electronică.

Utilizatorii care au activat autentificarea în 2 Pași sau aplicația EVOSign nu sunt afectați la autentificarea în platforme, mai notează sursa citată.

Deficiențele tehnice par să fie cauzate de actualizările sistemelor efectuate și anunțate de STISC, pentru data de 15 ianuarie 2025. Echipele responsabile de la AGE colaborează cu STISC pentru soluționarea problemei, transmite IPN.

Cuvinte cheie:
Nu a fost găsit nici un cuvânt cheie.
Distribuie articolul:
Fii la curent cu ultimile știri pe pagina noastră de Telegram
Abonează-te la
Deschide.md