Postul de radio „HIT FM”, sancționat cu 290 000 de lei pentru depășirea limitei de publicitate

DESCHIDE.MD
BREAKING NEWS
DESCHIDE.MD
BREAKING NEWS
DESCHIDE.MD
BREAKING NEWS
DESCHIDE.MD
BREAKING NEWS
DESCHIDE.MD
NEWS ALERT
DESCHIDE.MD
NEWS ALERT
DESCHIDE.MD
NEWS ALERT
DESCHIDE.MD
NEWS ALERT
DESCHIDE.MD
FLASH NEWS
DESCHIDE.MD
FLASH NEWS
DESCHIDE.MD
FLASH NEWS
DESCHIDE.MD
FLASH NEWS
Social
Postul de radio „HIT FM” a fost sancționat cu amenzi în sumă totală de 290 000 de lei. Și asta pentru că cei de la postul de radio sus-menționat au comis 58 de încălcări în ceea ce privește limita de publicitate.
22.10.2024 16:26
22.10.2024 17:04
Cristina Vlah
Social

Postul de radio „HIT FM” a fost sancționat cu amenzi în sumă totală de 290 000 de lei. Și asta pentru că cei de la postul de radio sus-menționat au comis 58 de încălcări în ceea ce privește limita de publicitate.

Amenzile au fost aplicat de către membrii Consiliului Audiovizualului (CA), care au constatat că în timpul programelor audiovizuale, proporția spoturilor publicitare de 20%, respectiv 12 minute ca durată cumulată admise într-un interval de o oră, a fost depășită în 58 de cazuri. Astfel, pentru cele 58 de încălcări au fost aplicate amenzi a câte 5000 de lei pentru fiecare, în total 290 000 de lei.

Porivit unui comunicat al CA, în adresa instituției au parvenit două petiții din partea Asociației Naționale Patronale a Radiodifuzorilor din Republica Moldova. Ca urmare a fost dispus un control în privința serviciului media de radiodifuziune sonoră „HIT FM”.

„Obiectul monitorizării a vizat respectarea de către postul de radio a prevederilor art. 67 din Codul serviciilor media audiovizuale (CSMA), aferente proporţiei admisibile de spoturi publicitare şi de spoturi de teleshopping într-un interval de o oră”, se menționează în comunicatul autorității audiovizuale.

Potrivit art. 67 alin. (1) din CSMA, proporţia de spoturi publicitare şi de spoturi de teleshopping, într-un interval de o oră, nu poate depăşi 20%, respectiv 12 minute ca durată cumulată. Prevederile din alin. (1) nu se aplică în cazul:

a) mesajelor de autopromovare;

b) mesajelor de sponsorizare;

c) plasării de produse;

d) mesajelor de interes general şi celor umanitare, difuzate cu titlu gratuit;

e) mesajelor de interes public, difuzate cu titlu gratuit;

f) publicităţii electorale, difuzată cu titlu gratuit.

De asemenea, potrivit legii, spoturile publicitare şi spoturile de teleshopping sunt separate de cele prevăzute la alin. (2) prin mijloace optice, acustice şi/sau spaţiale.

Cuvinte cheie:
Nu a fost găsit nici un cuvânt cheie.
Distribuie articolul:
Fii la curent cu ultimile știri pe pagina noastră de Telegram
Abonează-te la
Deschide.md