Apelurile la 112 vor fi gestionate mai rapid

DESCHIDE.MD
BREAKING NEWS
DESCHIDE.MD
BREAKING NEWS
DESCHIDE.MD
BREAKING NEWS
DESCHIDE.MD
BREAKING NEWS
DESCHIDE.MD
NEWS ALERT
DESCHIDE.MD
NEWS ALERT
DESCHIDE.MD
NEWS ALERT
DESCHIDE.MD
NEWS ALERT
DESCHIDE.MD
FLASH NEWS
DESCHIDE.MD
FLASH NEWS
DESCHIDE.MD
FLASH NEWS
DESCHIDE.MD
FLASH NEWS
Social
Sistemul informațional automatizat al Serviciului 112 este optimizat de către o companie norvegiană. Acțiunile vin să perfecționeze comunicarea între operatorii 112 și echipajele de intervenție. Se prevăd îmbunătățiri și la capitolul de localizare a apelantului, a precizat pentru IPN specialista în relații publice a Serviciului 112, Ana Carpovici.
2.12.2024 12:14
2.12.2024 12:14
Deschide md
Social

Soluția inovatoare „Omda Incidentˮ, implementată de compania norvegiană OMDA, va oferi posibilitatea reactualizării sistemului pentru a gestiona mai rapid apelurile. Anumite date vor fi îmbunătățite, inclusiv cu referire la localizare. Va fi asigurată o conexiune mai bună între operatorii 112 și echipajele de intervenție. Se va configura softul sistemului informațional pentru a-l face cât mai funcțional și performat.

Mai devreme, în aplicația CoordCom, în care este preluat apelul vocal, a fost integrat instrumentul „Caller Location 112ˮ. Acesta permite localizarea apelantului în momentul apelului de urgență, folosind date GPS și rețele de telecomunicații. Aceata optimizează semnificativ capacitatea de planificare și alocare a resurselor prin oferirea unei imagini clare a locației incidentelor, reducând timpul de răspuns al echipelor de intervenție.

Cuvinte cheie:
Nu a fost găsit nici un cuvânt cheie.
Distribuie articolul:
Fii la curent cu ultimile știri pe pagina noastră de Telegram
Abonează-te la
Deschide.md