Atenție, transportatori! De la 1 februarie, Georgia anunță noi condiții pentru transportul rutier de mărfuri

DESCHIDE.MD
BREAKING NEWS
DESCHIDE.MD
BREAKING NEWS
DESCHIDE.MD
BREAKING NEWS
DESCHIDE.MD
BREAKING NEWS
DESCHIDE.MD
NEWS ALERT
DESCHIDE.MD
NEWS ALERT
DESCHIDE.MD
NEWS ALERT
DESCHIDE.MD
NEWS ALERT
DESCHIDE.MD
FLASH NEWS
DESCHIDE.MD
FLASH NEWS
DESCHIDE.MD
FLASH NEWS
DESCHIDE.MD
FLASH NEWS
Social
Începând cu 1 februarie 2025, Georgia anunță noi condiții pentru efectuarea transportului internațional de mărfuri.
23.12.2024 20:30
23.12.2024 20:32
Cristina Vlah
Social

Despre acest lucru ne informează Agenția Națională Transport Auto (ANTA). Potrivit autorității din R. Moldova noile moficări vin, în contextul aderării la Convenția privind simplificarea formalităților în schimburile comerciale cu mărfuri (SAD) și Convenția privind regimul de tranzit comun (CTC).

„Autoritățile Georgiei comunică despre implementarea Noului Sistem Computerizat de Tranzit (NCTS) Faza 5, având ca obiectiv optimizarea operațiunilor de tranzit. Acest demers este realizat în colaborare cu parteneri strategici precum Uniunea Europeană (UE), Islanda, Macedonia de Nord, Norvegia, Serbia, Elveția, Turcia, Ucraina și Marea Britanie.

Modificările vizează cerințele cu privire la Garanție și Declarația de tranzit: în conformitate cu prevederile Convențiilor, toate mărfurile care intră sau tranzitează teritoriul Georgiei în cadrul operațiunilor de transport către UE și statele partenere nominalizate, trebuie să fie însoțite de garanție și declarație de tranzit valabile. Aceste documente trebuie transmise înainte de a ajunge la frontiera Georgiei”, se menționează într-un comunicat al ANTA.

Prevederile date, se aplică la transportarea mărfurilor destinate pentru: tranzit prin; originare din; sau care vin din UE; și statele partenere nominalizate.

Detalii complete despre proceduri și companiile care furnizează servicii legate de garanție pot fi accesate la următorul link:
https://www.rs.ge/LegalEntityCustomsFAQ-en?cat=16&tab=1

Din 1 ianuarie 2025 va fi disponibil Serviciul de Asistență, care va oferi suport și va răspunde la întrebări referitor la noul sistem (limba de comunicare: Georgiană și Engleză), la următoarele date de contact:

Suport de nivelul 1: Orele de muncă: de luni până vineri, 09:00 – 18:00

Email: info@rs.ge

Telefon: +995 (32) 2 229 299

Chat pe pagina web: www.rs.ge, disponibil de luni până vineri, 09:00 - 18:00
Chat Bot, disponibil 24/7

Suport de nivelul 2:

Orele de muncă: 24/7, șapte zile în săptămână

Email: ncts.hd@rs.ge

Telefon: +995 (32) 2 299 299 (apeluri redirecționate de la nivelul 1)

Numere de telefon suplimentare: +955 (32) 226 11 12, +995 (32) 226 14 46.

Cuvinte cheie:
Nu a fost găsit nici un cuvânt cheie.
Distribuie articolul:
Fii la curent cu ultimile știri pe pagina noastră de Telegram
Abonează-te la
Deschide.md