Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) anunță că în ajunul sărbătorilor de iarnă un magazin Din Capitală a dus în eroare consumatorii prin oferirea cadourilor la procurarea produselor sale, însa acest cadou nu mai este oferit după achitarea cumpărăturii.

În acest context consumatorul a solicitat oferirea cadoului promoțional promis în valoare de 850 lei.

Agentul economic, a refuzat să revendice dreptul consumatorilor asupra cadoului promoțional, invocând că nu toate produsele procurate beneficiază de cadouri. În acest caz, consumatorul s-a adresat cu o reclamație către agentul economic, solicitând dreptul de a-și recupera cadoul oferit. Subiectul economic a refuzat satisfacerea pretențiilor consumatorilor, ceea ce a determinat consumatorul să depună o plângere în cadrul APCSP.

Prin implicarea APCSP, agentul economic a acceptat soluționarea pe cale amiabilă conflictul apărut, restituindu-i consumatorului cadoul oferit în mărime 850 lei.