Magazinul de haine al brandului DeFacto nu au trecut testul reprezentanților Centrului Național pentru Protecția Consumatorului, care le-au făcut o vizită sub acoperire. Instituția anunță într-o postare pe facebook că, în urma unei inspecții, au depistat practici înșelătoare în procesul de vânzare a produselor.

Reprezentanții Centrului Național pentru Protecția Consumatorului au vizitat magazinul cumpărând produse din cadrul unei promoții. Astfel, deși comerciantul indica o reducere de 50% la achiziționarea celui de-al doilea produs, acesta nu a specificat că reducerea se aplică produsului cu preț mai mic.

Sesizarea gafei comercianților de la magazinul De Facto a fost confirmată de către reprezentanții CNPIEC într-o postare publică pe pagina de facebook a organizației. Totodată, aceștia recomandă consumatorilor să depună reclamații dacă au fost victimele unor astfel de practici înșelătoare.

Centrul Național pentru Protecția Consumatorului a fost înființat cu scopul de informare şi consiliere a consumatorilor, dar şi de sesizare a organelor abilitate cu funcţii de protecţie a consumatorilor referitor la produsele și serviciile necorespunzătoare.