Primarul Ruslan Codreanu a întrebat astăzi responsabilii de la primărie de ce a fost deconectat sunetul la telefonul de la serviciul Call-Centru, unde părinții pot face cunoștință cu platforma E-Grădinița.

În cadrul ședinței primăriei, Codreanu ade calrat că „s-au depus eforturi foarte mari ca sa fie implementat acest Call-Centru ca în cele din urmă să fie deconectat sunetul”.

„Acolo stă doar beculețul roșu care arde întruna. Eu nu înțeleg pe cine a deranjat așa de mult acel telefon?”, a întrebat primarul.

Rodica Guţu, șef interimar al Direcţiei generale educaţie, tineret şi sport nu av enit cu un răspuns concret la întrebarea cine a deconectat sunetul dar a dat asigurări că din 2019 acest lucru se va remedia.

„În urma optimizărilor nu ne permite nici spațiul ca să activeze acest Call-Centru, dar pentru anul 2019 vrem sa creăm un cabinet aparte pentru angajatul care va răspunde la acel telefon, cu atât mai mult, dacă vrem să deschidemși E-Școală”, a declarat Guțu.