Autoritatea de protecție a drepturilor consumatorilor din Republica Moldova a înregistrat în perioada 18-23 iunie un număr record de 59 de reclamații. În lista sesizărilor parvenite nu a lipsit motivul prestării serviciilor necorespunzătoare: amenajare necalitativă a decorului floristic la o sală de nunți, serviciu necorespunzător de reparație a acoperișului și altele. O femeie s-a plâns la Agenție pentru serviciu necorespunzător prestat de o manichiuristă.

Statisticile Agenției arată că 9 dintre reclamațiile depuse vizează încălcarea programului de muncă, prin nerespectarea orelor de muncă și încălcarea ordinii publice în orele nocturne în cadrul unui punct comercial din capitală.

În același timp, 4 petiții din numărul total s-au referit la calitatea necorespunzătoare a serviciilor de reparație auto (motor al automobilului ce s-a defectat în timpul reparației, filtru pentru motor necalitativ etc.)

Tot în această perioadă, în cadrul plângerilor înaintate s-au invocat următoarele:

- articole de vestimentare și de încălțăminte neconformă (2 petiții- rochie și două perechi de pantofi);

- dispozitive digitale (3 petiții- 2 telefoane mobile defecte și 1 televizor neconform);

- obiecte de uz casnic electrice (mașină de spălat care s-a deteriorat la scurt timp de la funcționare,mașină de spălat vase necalitativă);

- unealtă agricolă (motocultivator defect);

- robinet defect, carcasă metalică neconformă pentru servicii auto neconformă;

- produse de tutungerie comercializate cu diferență de preț raft-casă.