Un agent economic a restituit suma de peste 47 de mii lei unei femei din Cahul, după ce o cadă cumpărată de aceasta s-a defectat.

După o jumătate de an de exploatare a căzii, femeia a constatat faptul că nu mai poate beneficia de investiția făcută.

Potrivit Agenției pentru Protecția Consumatorului și Supravegherea Pieței (APCSP), femeia a depistat treptat că nu mai erau funcționale sistemele performante cu jeturi de hidromasaj, sistemul de incalzire și filtrare a apei, ca urmare a defectârii procesorului căzii de baie.

În acest caz, cumpărătoarea s-a adresat la agentul economic vizat pentru a i se repara cada de baie în baza termenului de garanție.

Agentul economic însă nu a satisfăcut solicitarea consumatoarei, iar clienta a depus o reclamație pe adresa APCSP, în care a solicitat restituirea contravalorii produsului.

Prin implicarea APCSP, petiționarei i-au fost satisfăcute revendicările și restituită suma de 47.536 lei pentru cada de baie procurată.