Primarul interimar Silvia Radu l-a luat la rost pe șeful Direcției locativ-comunale din Chișinău, Petru Gontea, pentru că nu a prezentat un plan de acțiuni în ce privește curățenia din Capitală.

După ce a prezentat informațiile în cadrul ședinței operative, Petru Gontea a declarat că, de la 1 decembrie, toți șoferii de la autosalubritate vor primi telefoane, astfel încât informația privind curățarea platourilor să fie transmisă imediat serviciului central. Totodată acesta a fost întrebat de câte urne de gunoi are nevoie Capitala. Drept răspuns, Gontea a declarat: „Noi avem nevoie de 10 000 de urne, acum avem 2000 și vrem să instalăm încă 1000. Dar trebuie de ținut cont că pentru gestionarea unei urne e nevoie de 4000 de lei”.

Primarul interimar lui Gontea atenţia să prezinte până miercuri cheltuielile pentru gestionarea acestor urne de gunoi. 

„Vă mulțumesc pentru informații. Noi, data trecută, am vorbit ca dumneavoastră să veniți cu un plan de acțiuni. Dar pentru a schimba modalitatea de lucru. Noi venim aici și povestim, ceva povestim - toți adorm atunci când cineva povestește. Nimeni nu vă vede, domnule Gontea, în afară de mine și ar fi cazul ca, data viitoare, să ne prezentați un plan de acțiuni cu termeni exacți. Să faceți un plan de acțiuni în power point, de 2-3 pagini cu acțiuni concrete, iar dumneavoastră să prezentați de la tribuna centrală”, a declarat primarul interimar. 

Tot astăzi primarul interimar s-a arătat indignată de faptul că funcționarii din cadrul Primăriei municipiului Chişinău nu au poştă electronică adecvată. Aceasta a anunțat că astăzi va semna o dispoziție prin care obligă toţi funcționarii să se înregistreze pe poşta primăriei.

Radu se arată nemulțumită de faptul că trebuie să colaboreze cu funcționarii Primăriei prin intermediul poştei private.

„Am observat o incapacitate de a comunica cu voi. Din cei prezenți în sală doar un procent mic au poşta primăriei. Toţi folosiți poşta privată. Dar pentru mine este complicat să comunic prin poşta privată. Problemele trebuie să se discute prin poşta primăriei. Nu este corect ca o doamnă să vă caute în tot orașul pentru a vă întreba când veţi fi la serviciu”, a declarat Radu.

Astfel, aceasta a anunțat un termen de 5 zile, în care funcționarii trebuie să se înscrie pe poşta primăriei.

„Vă dau 5 zile ca să vă înregistrați pe poşta primăriei, ca să comunicăm cu primarii din municipiul Chişinău. Toţi angajații Primăriei trebuie să aibă poştă, ca atunci când se ia o decizie, toţi trebuie să cunoască ce se întâmplă la Primăriei. Dispoziția va fi semnată astăzi”, a conchis Silvia Radu.