Comisia Audiovizualului din Lituania a amendat cu 150 de mii de euro, compania Init, care a încălacat Codul Audiovizualului și a retransmis postul propagandistic rusesc de televiziune „RTR Planeta”, dar şi alte extensii ale sale, transmite rus.delsfi.ee

Potrivit sursei, Președintele Edmundas Vaitekunas a declarat, că emisia postului sus-numit este suspendată deoarece propagă războiul şi dezbinarea.

Compania Init a retransmis „RTR Planeta” în versiunea „Rossia RTR” până pe 1 martie,  deşi urma să înceteze să emită încă în data de 23 februarie.