Facebook a anunţat că va extinde testarea reclamelor în aplicaţia de Messenger la nivel mondial. Acest lucru înseamnă că vom începe să vedem în următoarele câteva săptămâni sau luni reclame în meniul principal al aplicaţiei pentru iOS şi Android, pe care nu le vom putea dezactiva. Din imaginile disponibile momentan, se pare că reclamele vor avea propria lor categorie în ecranul principal, acestea fiind marcate corespunzător.

Compania susţine că nu va limita reclamele doar la interacţiuni în interiorul Messenger, unele dintre ele putând să deschidă link-uri externe, dacă este nevoie. Cu toate acestea, compania va favoriza reclamele care asigură dechiderea unei conversaţii fie cu un bot, fie cu o persoană reală din cadrul companiei. Planul este ca până la finalul anului 2017 să putem vedea reclame în interiorul aplicaţiei Messenger în toată lumea.

După introducerea reclamelor în majoritatea serviciilor sale, Facebook nu se mai sperie de reacţia utilizatorilor la această decizie. Facebook Messenger a fost şi va rămâne un serviciu complet gratuit, iar compania doreşte acum să poată să monetizeze traficul din aplicaţie, având în vedere popularitatea sa.

Sursa: go4it.ro